18 augusti

Hejhej bloggen. I söndags hade ju Fannys hennes födelsedagsfest. Jag och Avin gick till Fanny vid ett tiden för att hjälpa till. Vi var lite för lata så vi satt och lyssnade på musik istället. Jag hade ju tagit alla mina låtar som är ungefär 200 styck. Så där satt vi i typ tre timmar. Vi valde i alla fall massa partylåtar till festen.
Vid sex kom alla tjejer och så åt vi middag. Bara en timme efter kom några killar också. Vi höll oss mest ute och badade i Fannys pool. Det var verligen svinkallt.

När jag kom hem i måndags var jag helt sjuk. Typ feber, förkyld, ont i halsen. Jag tror allt det berodde på att jag badade ute när det bara var tio grader. Nu är jag lite småsjuk också. Måste bara skrika nu: IMORGON ÄR DET SKOLA!

Bilder från Thereses blogg. (mina kommer snart.)


Emelie, Valentina & Therese! <3


Jag & Therese.


Anton, Calle & Emil.


Therese & Valentina.

Jag och några.


Jag, Emelie, Valentina & Avin.


Emelie, Valentina, Maja & Viveca.


Therese, Jag, Valentina, Maja, Viveca.


Avin.


Viveca & Maja.


Therese & Jag!


Therese.

Kommentarer
Postat av: therese

vi är såå otroligt snygga ;)

2009-08-18 @ 21:07:18
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0