7 augusti

Igår kväll skulle jag ju uppdatera. Men jag hade något mycket viktigare att ta hand om. Det var en skit stor nattfjäril i mitt rum! Åh, dom är så äckliga och stora. Det tog mig två timmar tills jag lyckades mörda den. Jag och Sara såg den klockan 23.00 och vi fortsatte att försöka mosa den klockan 01.00. Den var så läskig att jag knappt vågade gå i närheten av den. Ett ganska stort problem ifall det var meningen att jag skulle bli av med den. Ett annat problem var att jag precis hade städat rummet och efter var det helt kaos. Innan var allt i rummet perfekt. Allt låg på sin plats och inte en enda grej låg på fel plats. Kolla hur det ser ut nu! Jag råkade ta sönder två nagellack som flög i luften också!


Den hemska varelsen!!


Jag som är helt skräckslagen!

Och så här såg mitt rum ut efter....







Jaa ni förstår. Har inte städat än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0