19 december

Jag är såååååååå trött nu!

Imorse var jag i stan med Therese. Vi fick skjuts av min pappa som skulle till sitt jobb. Men vi var där typ halv tio. Tidigt va? När butikerna öppnade klockan tio begav vi oss ut. Vi tittade i många butiker och jag hittade en massa fint. Men antingen så satt de inte bra, fanns inte i min storlek eller så var de för dyra. Det var ju meningen att jag skulle köpa julklappar, men jag köpte bara en klänning till Elin. Så jag har fortfarande inte köpt något till resten. Sedan så frågade jag mamma ifall jag hade köpt rätt storlek på klänningen, men det hade jag tyvär heller inte gjort. Så jag hoppas verkligen att jag hinner byta den. Ifall den nu finns i rätt storlek...
I stan var det jätte mysigt för att det snöade men det var inte allt för kallt. Sedan var det massa olika julmarknader från olika länder. Så att man kände ju lukten av allt från grekiskt till holländsk julgodis. Jag & Therese köpte ett par jättesöta saker från en utav säljarna. Jag kan tyvär inte ta upp det nu i bloggen, eftersom det förmodlingen kommer bli en julklapp. Men jag lovar att berätta det senare.. Åt mig själv köpte jag bara ett par "jeans."

Vid sex tiden kom min faster Sonja och hennes familj hit. ÅH! Gabriel & Simona är bara för söta. Hahah! Måste erkänna att det var kul att leka kurragömma med de.. :). De åkte hem för ungefär tjugo minuter sedan.

Tre bilder tagna i Monki...






Mina jeans.
De ser ut att vara mörkare än vad de egentligen är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0