21 december

Hej! Idag har jag varit med Therese. Hon kom hit klockan ett och då beställde vi hem några julklappar från internet. Riktigt enkelt och praktiskt faktiskt. Plus att priset oftas är bättre på internet. Sedan vart vi hungriga så vi gick till McDonald's. Efter det gick vi hela vägen till H&M och lämnade tillbaka den för lilla julklappen till Elin. Jag bytte ut den mot en skjorttunika. Riktigt söt. När vi kom hem satte vi oss framför tvn och tittade på Disney Channel med Elin. Hahha, vi satt och tittade på det i över två timmar och roade oss.

Två bilder från dagen..

Ursäkta min min på båda bilderna. Kunde inte stå emot frestelsen att vara oseriös.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0