27 december

Min blogg är riktigt dålig nu under julen till nyår. Det blir bättre efter alla högtider, vågar jag nog lova er.

I fredags på juldagen, gjorde vi de saker jag skrev. Vid fyra kom Leah, Vanessa och deras föräldrar hit. Haha, jag hade riktigt kul med Leah & Elin. De skulle försöka brotta ner mig och sedan knyta fast mig med ett band och dra in mig i badrummet ("fängelset"). Självklart så lyckades de eftersom de är så starka. ( och jag är så svag).

Igår var jag först i sk. Jag hittade inte ett skit, men däremot hittade Sara en söt klänning. Som jag också kan använda eftersom den är i storlek 34 (aa) :p. Men jag kommer nog inte få det eftersom jag, enligt henne, töjer ut alla hennes kläder.
Vid sju tiden åkte vi till min faster och mina söta kusiner Gabriel & Simona. De har flyttat till en jättefin lägenhet så vi skulle se den. De bor också grannar med Per Gessle. Sonja berättade att de brukade se varandra genom fönstrena. Vid tolv åkte vi hem och Vanessa & Leah följde med oss hem för att sova över hos oss.

Idag vaknade jag och var jätte trött, så jag kunde inte umgås med kusinerna. Efter frukosten gick jag och la mig igen och vaknade vid halv två för lunch. Efter lunchen åkte de, så det var lite synd. Men jag gick istället till kk med Prinsella. Vi gick till H&M men ännu en gång hittade jag inte ett skit. BAJS! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0