28 december

Hej.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag vaknade sent, as usual. Åt frukost, städade mitt rum eftersom det låg kläder överallt. Duschade och smörjde in mig med massa krämer. Sedan var det dags för lunch och det blev spagetti med köttfärsås. Efter lunchen dansade jag i en och en halvtimme! Det finns inget som är roligare än att sätta på sina favoritlåtar i högsta volym och bara dansa loss. Hihi. E
Men efter ett tag smsade jag med Jessica och bad henne att komma hit och titta på en film tillsammans på mig. Efter bara några minuter var hon här, skönt när man är grannar. Det tog ett tag innan jag fattade att playstation saken inte var ikopplad. Fick nästan damp på den saken för att den aldrig sattes på även fast jag klickade på ON knappen. Men vi märkte det efter ett tag. Vi åt lite chips, choklad och drack funlight lime med kolsyra. Men hon hann inte se hela filmen eftersom att hon skulle åka iväg. När hon gick såg jag klart på filmen och då kom mamma hem med pizza. Yihi. :P

Jag glömde berätta att jag fick massa kläder av min faster Sonja. Jippy. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0