4 december

Hej! Igår kunde jag inte skriva något eftersom jag hade hemkunskaps prov och engelska redovisning att plugga till. Det hände inte så mycket under den skoldagen förutom att alla slog alla på varandras vänstra arm på grund av värken av vaccinet. Men det känns som om alla slog mig mest eftersom jag reagerade mest av sprutan och kanske också är känsligast. Samma dag som jag tog sprutan kunde jag inte gå därefter. Det gjorde skit ont i mitt ben. När smärtan gick över fortsatte jag att gå konstigt. Jag gör den nu också! Men det blir bättre för varje dag.

Idag hade jag hemkunskaps prov som jag fick göra efter skolan eftersom att jag inte komma på hemkunskapslektionen igår. Jag hann i alla fall klart innan tre. Jag tyckte också att det var ganska svårt. Men vi får se vad jag får. Jag och Therese hade också våran engelska redovisning. Enligt kompisarna gick det väldigt bra för oss. Vi fick inte direkt någon feedback av läraren då, men vi ska få det nästa vecka.

Idag fick vi veta resultaten på både No och So proven. Hihi! Jag blev jätteglad för att jag fick MVG på No provet. På So provet fick jag VG. Therese och jag tror också att man inte kunde få högre än vg på det provet så jag vart jätte nöjd. Hihi! :)

Titta vad brun jag var, när jag kom hem från Gran Canaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0