1 februari

Har inte skrivit något idag, som ni säkert har märkt. Men jag har typ inte vart hemma, så jag har en anledning. :)
Idag har jag shoppat & sett på bio. Jag skulle egentligen gå på bio med therese & emelie, men det blev lite stressigt så jag gick med min syrra istället. Vi kollade på filmen Wild Child, & ja.. den var väl okej. Men inte direkt en film som man ser på bio, utan mer hemma hos någon på en fredag. Okej, ni tycker säkert jag skriver skit konsigt, men har ingen blogglust nu. :P

Idag köpte jag andra twilight boken 160:- & ett par reebok skor 400:- & lite småsaker. :) Fast det var mamma som pröjsa ;)

  det blå/gröna är ett sudd. :)

Kommentarer
Postat av: therese

dina skor är superfina och älskar ditt sudd xD

2009-02-02 @ 16:43:39
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha. tack tack

2009-02-02 @ 17:15:52
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0