18 februari

Det är bara två dagar kvar till sportlovet, yeah. Skit skönt ju, fast det är lite synd att både Therese & Emelie åker bort. Emelie kommer befinna sig i Egypten och Therese i Dalarna. Menmen, vad kan man göra? Jag kan väl ha kul med alla andra, hihi.

Min skoldag
Vår första lektion var NO, och det var meningen att vi skulle ha vårt NO prov då. Men nej, så blev det inte utan Ulf var sjuk. Men det stora problemet är att vi inte vet ifall vi ska ha det imorgon eller inte!? Jag vill bara bli av med de där jävla provet eftersom jag också har spanska prov imorgon, engelska läxa, & so läxa. Bajsbajsbajs!! Haha, gud vad jag är omogen, liksom normalt att man säger bajs när man går i 7:an, till och med min syster som är 6 år tycker det är barnsligt. Men jag kommer nog alltid vara omogen, vad kan jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0