25 februari

Nu är det alltså bestämt att kronprinsessan Victoria & Daniel Westling ska förlova sig, eller det har dom kanske redan gjort. Pappa berättade också att Daniel Westling var en kund till pappa,  Haha ! Så det kanske blir så att Daniel blir vår "kung" eller något.

Idag vaknade jag typ halv tolv, usch. Jag måste verkligen skärpa mig, hela dagen känns redan borta, även fast klockan bara är halv ett. Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra idag, kanske åka bort till några. Och om tre dagar är det redan Mars och alltså Valentinas födelsemånad. ! Men jag behöver iallafall nya jeans, men jag hittar inga snygga !! Vill ha ett par ljusa för sommarn, inte hel vita utan ljusblåa. Problemet är att det inte finns så många att välja bland.

Kanske dom här? Men ser ni dom fula blå märkena vid fickorna !!
Dom förstör ju jeansen, det ser ju missfärgat ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0