26 februari

Sorry att jag inte har skrivit idag, gör väl det dom sista minuterna på 26 februari, om ni fattar vad jag menar.

Idag åkte vi till eriksdalsbadet för att såklart bada & träffa några kompisar. Frida, Nathalie & Tibelia var där så det var kul. Christopher var också där men han var inte så mycket med oss. Men iallafall så hade vi kul, och nu är jag skit trött. Jag vet inte varför, men jag blir det varje gång efter jag har vart och badat.

Nyss så målade jag naglarna lila. Jag använde tre nagellack och blev iallafall nöjd.
-vanligt mörklika nagellack
-glitter/glans över
-överlack, sån där genomskinnlig.

i verkligheten ser det annorlunda ut, menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0