25 februari

Hej igen,
Jag tittade runt bland ginatricot's kläder på deras hemsida och såg att dom har en söt tunica som är döpt efter mig. Okej, jag skojar bara, men tunican heter faktiskt Paulina. Jag kom också att tänka på den tiden när alla var så stressade för att hitta en skolavslutnings klänning. Jag undrar ifall det blir klänningar det här året också. Fast jag tror det blir kjolar eftersom butikerna säljer ganska många kjolar. Förra året avskydde (stavning?) jag kjolar, men nu börjar jag gilla dom. :P

här är tunican som heter Paulina


och här är klänningen jag hade på mig på förra skolavslutningen



Förresten är det 3-4 grader ute. Verkligen skönt och jag hoppas snön smälter för jag vill bara ha sommar NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit moste vara rekord ;) e i egyptien och har ar det 25 grader ungefer :) pussssssssss

2009-02-26 @ 16:25:50
Postat av: Paulina

äre du emelie,

saknar dig gumman :)

2009-02-26 @ 23:12:40
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Fridaa<3

hahha jag har sån där <33

2009-05-18 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0