12 Juni

Hej. Idag var jag först med Emelie, Therese & Valentina. Vi var hos Therese och färgade hennes ögonfransar svarta. Vi råkade göra så att färgen kom på hennes ögonlock men det försvinner nog till imorgon, hehe. Hennes ögonfransar blev i alla fall svarta och fina, så nu slipper hon använda mascara på sommaren. Gör det ni med ifall ni inte har svarta ögonfransar. Skönt att jag har det, passar heller inte i mascara. Men jag var tvungen att gå hem vid två för att jag skulle åka och bada (inomhus) med Sara, Elin & mamma. Ibland måste man ju umgås lite med familjen, och jag hade faktiskt ganska kul. På hemvägen från badet stannade vi vid en pizzeria och köpte hem kebab & pizza. Ni skulle bara se hur mycket jag åt, direkt efter tog jag en glass och satte mig framför teven. Det här var min dag.

Söt bild på Therese, som var på NRJ 09.



Nu skrämmer jag er med att säga att det bara är 67 dagar kvar av sommarlovet. Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Therese <3

de försvinner nog haha, tack för hjälpen. :)

2009-06-12 @ 21:49:28
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0