23 Juni

Nu är jag riktigt trött. Jag vet inte vad anledningen till min trötthet är men jag antar att ibland får man inte svar på allt. Jag vaknade elva idag och har inte gjort något alls anstängande. Nu så tittar jag runt lite på olika dansskolor. Vår förra danslärare Matilda ska sluta och det är så dåligt. Hon gjorde jätte bra koregrafier, bra musik smak & valde alltid skit snygga kläder till oss. Eftersom hon var ung så visste hon precis vad vi tyckte om och inte. Dessutom var hon en jätte duktig dansare. Nu ska hon börja jobba så vi kommer få en annan tjej som heter Karin fast jag är inte alls säker på att det kommer bli lika roligt eftersom hon har en väldigt speciell stil. När jag kollar runt på internet efter skolor ligger de antingen för långt bort eller så är de för fjantiga eller utan föreställning. Jag antar att jag får ge den där Karin en chans.

Det här var i 6:an.
Kan ni hitta mig? Jag har en ljusgul halsduk.
På den tredje bilden står jag i mitten.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0