3 Juni



Sean Paul - Som ni vet har jag gillat honom sen fyran och hans låtar är bara så sköna att dansa till. Ifall jag hör en utav hans låtar kan jag inte undgå att ställa mig upp och börja dansa. Dessutom brukar man kalla honom för dans kungen eftersom han själv är väldigt duktig på att dansa och han kommer på alla koregrafier till sina videos.

Nickelback -  Hans låtar har så bra & roliga texter. Jag gillar egentligen inte rock, men till hans låtar kan jag sjunga till hela dagen. Rockstar glömmer jag aldrig.

Enrique Iglesias - Har alla hört hört Hero & Tired of being sorry? De två låtarna är i alla fall skit bra, och är sånna låtar man inte kan tröttna på. Han har ju gjort nya låtar, om den till EM finalen - Can You Hear Me & Takin back my love. Han är också spansk och skit het.

Neyo - Han skriver sina låtar själv och So Sick är sjukt bra. Han skrev det om hans flickvän som hade gjort slut med honom. Tänkt dig en kille som skriver en låt som förlåt, sånna borde det finnas fler av.

Britney Spears - Är nog en utav de starkaste kvinnorna i världen. Folk går på henne hela tiden och visar ingen respekt fast hon gör sitt bästa. Bara år 2008 & 2009 har hon gjort över tretio låtar fast hon inte kan gå utanför sitt egna hus på en promenad utan att bli attackerad av papparazzin och fans, och sånna som hatar henne.






Lady Gaga - kommer då på tummen ner listan. Hela ansiktet är täckt på varenda viden av smink, glasägon, luggen, håret och hennes händer som hon oftast har på ansiktet. Jag ser direkt att hon inte är nöjd med sig själv, annars skulle hon inte ha en såndär peruk liknande frisyr. Dessutom kliade sig hon där nere på en utav hennes konserter. Uhh.

Paris Hilton - usch säger jag bara. Hon kan defenetivt inte sjunga och snygg är hon heller inte. Har ni hört hennes nya låt som heter Paris for President. Ifall inte så måste ni se den, hon skämmer verkligen ut hela U.S.A. Vilken skam. Tyvär, att sjunga är inte din karriär.

Akon - Okej, jag tror den största anledningen till att jag inte gillar honom är att min syrra älskar honom. Men sen gillar jag bara inte hans röst som låter bebis aktig. Sedan gillar jag inte hans videos där han spelar rånare och tror att han är s cool. Asså hon är vuxen, fatta att gangsters inte är coola. Men hans gamla låtar som nobody wanna see us together, i wanna love you, Bonzana och dom är bra.


Kommentarer
Postat av: En graffiti bloggare

Good one! Gillar inte heller lady gaga :D

2009-06-05 @ 00:49:57
URL: http://graaffitii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0