5 Mars

Oh, jag har skit ont i magen just nu. Vet inte ifall det beror på att jag har ätit för mycket eller något helt annat.
Men min skoldag började med spanska med Marianne Clöve, och dagen slutade med NO med Uffe. På non skulle vi skjuta våra raketer, och ifall jag ska vara ärlig så gick det inte alls bra. Min grupp var iallafall Rodi, Hagis och Jag. Skit kul verkligen?, och Hagis var antagligen sjuk idag så det blev bara jag & Rodi. ännu roligare, not. Hoppas inte han läser det här, för det kanske inte är så schysst. Men när alla sköt upp sina raket var det några småbarn där som skrek: "en gång till, en gång till..." Hahha, fett störande ju, och dom var ju 40 st sammanlagt så vi fick ju värsta ont i huvudet av dom.
Men nu ska jag iallfall snart iväg till dansen, kommer hem vid halv tio så då pallar jag nog inte skriva något mer. Men ni får ha det så bra, pussar & kramar.
juste, vi ska få börja med vår andra dans idag, va kul.
men jag undrar vilken låt vi ska ha, spännande.. iaf för mig.


här får ni två bilder som några har fotat med min mobil, den första är av emelie & den andra vet jag inte vem som har tagit. Menmen, ifall man finns med i mitt kamera album så finns det risk att man kommer med här på bloggen också.

hhahhaha Wink 


Kommentarer
Postat av: emm

jag e fottograf :):) och olle ser ut som om han fixar värsta fjortisfrisyren !! thaha

2009-03-07 @ 21:16:07
Postat av: Paulina

haha, aa.

2009-03-07 @ 23:05:20
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0