7 Mars

Åh, jag är hemskt ledsen för att jag inte har skrivit på hela dagen idag, men jag har vart lite busy.  Imorse så ringde Therese och frågade ifall jag vill följa med till SK, och det ville jag såklart. Där träffade vi Emelie & hennes mamma, så Emelie dissade hennes mamma och var med oss istället, haha. För mig blev det kanske inte värsta storshoppingen, men det blev iallafall bättre än i stan. Bilder på det jag köpte hittar ni längst ner. Klockan sju vare kanske meningen att vi skulle åka till min farbror, fast istället var mamma & pappa tvugna att åka till min andra farbror. Så då slapp man päronen för kväll, fast så kul blev det ju ändå inte. Kollade lite på Melodifestivalen, urtrist. Sen ville Elin att jag & hon skulle kolla på Madagaskar 2, och jag gjorde det för att inte göra henne ledsen. Men jag tycker iallafall 1:an var bättre än 2:an. Nu gör jag inget speciellt, smsade lite med Valentina och hon ska färga håret till mörkbrunt imorgon (typ min färg) Så det kommer bli kul och jag tror jag ska till henne då för att kanske hjälpa till eller se på. Vi får se, :) Imorgon lägger jag in Månadens vill ha, ifall någon bryr sig.? (aa)

här är det jag köpte, klicka för större bild :)
 Blomörhängen från Ur & Penn. 20:- (rea)
 Nyckel me lås från Ur & Penn. 30:- (rea)
 Fjärilsörhängen från SIX. 60:-
 T-shirt från New Yorker. 100:-
 Kjol från TopShop. 100:- (rea)

här får ni en bild på min, emelies & thereses glassar. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

allt du köpte var jättefint :)

2009-03-08 @ 11:50:09
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0