24 Maj

Igår när jag låg på sängen och titta på film och smaska i mig en massa gott kom Therese och hennes två kompisar och plingade på. Jag & Sara trodde det var mamma eller någon så vi typ skrek: "VAD!" Så när jag öppnade dörren stod Therese och hennes två kompisar från basketen där. Vi gick ner och spela lite fotboll och basket, men klockan halv elva var både jag och Therese tvungna att gå hem. Så jag gick tillbaka till stugan och vi tittade på två filmer medan vi smaskade i oss allt för mycket gott. Nu känner man sig väldigt tjock också.
Idag har jag bara duschat och läst igenom hälften av häftet. Woho, kan i alla fall lite nu. Upps, kom på att jag lämnade häftet ute, hoppas det inte har flugit iväg. Måste nog ner och kolla efter. Hemma hos mig är det några skit störande vita frön grejer som blåser omkring. Känns nästan som jul eftersom det ser ut som snö som ligger som ett täcke över gräsmattan.


Kommentarer
Postat av: Ella

Hahah.. På sista bilden ser det ut som att du går i luften <3 Lovelyy

2009-05-24 @ 14:13:33
Postat av: mia

Hehe fina bilder =)

2009-05-24 @ 19:46:35
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0