10 november

Hej! Tänkte skriva mitt sista inlägg för idag, sen är det plugg som gäller för resten av kvällen/natten! Jo, ni har ju märkt att jag inte alls är lika bra på att lägga in foton från dagen längre. Men anledningen till det är att jag inte har någon mobil, av en viss anledning.. Haha! Pappa ville köpa en ny mobil till mig nu, men jag har dåligt samvete eftersom jag har tappat bort 4-5 mobiler och den här sista gick sönder. Jag hittar inte ens den där gamla, gamla mobilen som vi hade hemma förut.. Så jag tror att jag ska vänta till julen. Har funderat lite också, och jag tror inte att det är så bra ifall jag köper en skit dyr mobil, ifall det skulle vara så att jag tappade bort den också. Det är riktigt konstigt att jag har tappat bort så många mobiler eftersom jag vanligtvis inte alls är slarvig. Jag håller koll på det mesta, förutom MOBILER! Varför? Det kanske är menat så. Paulina = Ingen mobil ;(

Har ni något förslag på en vanlig men inte allt för dyr mobil? :) Älskar er! :)

-Jag tycker att den här är skit snygg och den är ganska ny också. Men den suger verkligen. Bara en megapixelskamera och sånt. Varför? Den som var så söt ju... W205



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0