15 november

Igår eller rättare sagt idag så kom jag hem klockan 02.15. Jag var skit trött så jag slet av mig kläderna och somnade direkt. Imorse vaknade jag ett. Jag åt lite frukost och fick reda på att Simona och Gabriel skulle komma till oss. Så jag städade mitt rum och fixade mig och de gick för en timme sen. Hahaha, åh. Båda mina kusiner är sååååå söta! Det är nästan så att man vill äta upp de. Så jag har skrivit klart alla svar till sakerna vi ska kunna för NO provet nu. Förstår inte hur jag ska kunna lära mig allt när klockan är elva. Lycka till Paulina ;)

Igår hade jag det kul! Festlokalen var ny så det var jättefint. Gillade speciellt dansgolvet. Orkar inte skriva mer. Jag lägger in foton imorgon. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0