20 november

Efter skolan satt vi typ och pratade i en och en halvtimme. Sedan gick jag och Therese hem till henne. Där hjälpte jag henne med att göra henne i ordning eftersom hon skulle ut senare. När jag hade plattat hennes hår satte vi oss framför datorn och började skriva våra töntiga gästinlägg. Hahah! :)

När jag kom hem bytte jag om till mjukis kläder och sen var det dags för middag. Det blev Tacos. Alltså riktigt gott! Efter det tittade jag, mamma & Sara på en bra film (som jag dock inte kommer ihåg namnet på). Men Ben Stiller spelade i alla fall huvudrollen. Under filmen hade vi tagit fram bland annat Coca Cola, chips, dip och choklad. Så min mage kommer att explodera snart och då går hela jorden under. Den exploderar år 2012. Hahah! Sorry.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0