25 november

Hahah. Igår kunde jag inte uppdatera, eftersom jag oplanerat råkade somna i sängen när jag pluggade SO. Men det är faktiskt inte mitt fel. Det är ju typ värsta sömntabletten ju. Hahah!

På fredag har jag i alla fall ett So prov och jag har inte riktigt börjat plugga ordentligt än. Måste bara säga att jag fick bäst i klassen på någon matte sak som vi fick tillbaka igår. Eller jag tror att jag fick bäst. För ingen fick högre än mig av det jag hörde. Hihi. Men jag hoppas att SO provet går lika bra. Handlar ju om religionen Islam..

Igår stannade jag kvar lite i skolan och planerade saker med Therese och Prinsella. Idag gick ju jag och Therese till jobbet. Hahah, denna gång var det jätte kul enligt mig. Nästa gång är det redan avslutning och då får jag reda på hur mycket jag har tjänat, thihi.

Ska skriva med Therese nu! Un beso! :)


Kommentarer
Postat av: Isabel. K

Heej Paulina! När hade du tänkt fiixa min design...?<3

2009-11-27 @ 15:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0