18 september

Snacka om dålig uppdatering va? Jag som alltid är så duktig med det. Men jag har aldrig haft tid för att sätta på datorn. Igår hade vi matte prov & min hjärna var jävligt seg utav någon anledning. :S Tror att jag inte hade vaknat än, eller något liknande. Vi hade hemkunskap igår också och då fick vi tillbaka våra läxförhör... och jag fick: "mycket bra!." Yes!

Idag hade vi skolfotografering. Jag hade bara tjugo minuter på mig att fixa mig eftersom jag vaknade sent. Femton minuter utav den tiden gick åt och trycka i mig frukost. Resten utav tiden gick åt att sätta på mig kläder & måla naglarna. Jag hann knapp sätta på mig örhängen som jag brukar ha varje dag! Och det var liksom fotografering idag. Hann inte göra något med ansiktet eller håret heller. Men det brukar jag inte göra annars heller. Hoppas jag blev bra ändå.

Jag kom nyss hem från Vanessa & Leah. Vi var bjudna på middag hos dom. Vi satt mest och gjorde massage på varandra. Skönt!

Långt inlägg, jag vet. Ursäkta!


Smile.


Jag fick ett par skor från Vanesas mamma som hon hade hemma & som hon aldrighade använt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0