converse

Shuhu!

Dålig uppdatering men jag har faktiskt varit sjuk.. :(

Idag var det skola som vanligt. Vi hade No prov och jag hoppas på att det gick bra. Kunde inte plugga eftersom att min mage sprängdes långsamt igår.

Efter skolan tränade jag, Therese, Jesper och Dennis på vår idrottsdans. Det går ju bra... eller inte ;). Men men. De drog vid typ halvfem och jag stannade ett tag till med Therese och gick igenom en annan bit.
På väg hem luktade en gammal kärring fotsvett, bläää. Hon gick framför mig hela vägen, håll på att dö... :P

När jag kom hem åt jag mellanmål (chips med dip) och aa.. :) Nu planerar jag helgen litegranna med Therese.

Tagen för ngn vecka sedan.
Tror att det är Therese, Felicia, Rebecca och jag. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0