10 februari

Hej! Idag var det skola. Vanligt med massa lektioner. Vi fick tillbaka både No och Matte provet. Det gick faktiskt ganska bra i båda ämnena. I No fick jag typ det högsta man kunde få, men tråkigt nog kunde man inte få mvg. På matteprovet fick jag 38/40. Typiskt att jag gjorde ett slarvfel. Där förlorade man två poäng. Vet inte ifall det blev mvg på det. Men bra ändå.

Har precis varit på det lilla jobbet. Gick väldigt fort den här gången men strax innan sju blev jag grymt trött. Efter det har jag ätit middag och ja.. Har ingen aning om vad jag ska göra nu!? Surfa runt typ.

Egen hårfläta som diadem, min idé. HAHA :P Kanske inte, men jag älskar det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0