22 februari

Hej! Vem längtar inte till sommaren just nu!? Åh!

I alla fall. Skola som vanligt dåra. Jag fick tillbaka mitt spanska prov, och gissa vad jag fick..? MVG :D. Glad man blev. På slöjden sydde jag klart en klänning men jag måste skriva en utvärdering veckan efter lovet så jag kan inte visa er den förens om typ tre veckor.

När jag kom hem tittade jag på One Tree Hill (gamla avsnitt). Sjukt bra i alla fall. Jag har också gjort klart serien som vi håller på med på bilden. Ni kanske får se den någon gång. Imorgon har jag engelska redovisning så då ska jag göra klart en powerpoint presentation, lära mig hela skiten utantill och sedan ta den på en usb till skolan.

Haha, stackars vår snögubbe. Den kommer snart att kvävas ifall det inte slutar att snöa! :P Foto tagen idag. :P




Kommentarer
Postat av: Sabrina<3

När är min header och design klar? :D

2010-02-22 @ 21:26:19
URL: http://zaabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0