7 februari

Hejhej! Igår kunde jag inte skriva för att mitt internet inte fungerade, och jag hade inte orken att sätta på datorn igen. Men nu ska jag passa på att skriva lite.

Igår åkte jag till SK med Therese. Vi kom fram dit ganska sent så vi hade ont om tid. Men jag hann i alla fall köpa hem fina saker. Vi var där till klockan sex. När jag kom hem åt jag middag direkt för att jag var så hungrig. Såg att Melodifestivalen hade börjat så jag tittade bara lite på slutet. Tråkigt som vanligt, och de väljer alltid fel bidrag. Men men..! Alla tycker väl inte samma sak.

Det här köpte jag igår:
Hals duk från Bikbok - 50:- (rea)


Stora mjukisbyxor från Bikbok - 200:-



Depend Nagellack. SvartLila med glitter. Nr 104



Rouge borste från H&M - 40:-




Jag köpte också ett par overknee sockor som Therese har nu och en bh som jag inte kommer att lägga in.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0