8 februari

Hej! Jag hatar måndagar. Man har liksom ångest över att man har hela veckan framför sig. Man längtar verkligen till helgen och när det väl är helg blir man stressad för att man inte riktigt har några planer. Haha! Men det ska ändras. Från och med nu ska jag vara bättre på att planera. :) Imorgon är det i alla fall matte prov. Upps, jag hoppas på att det går bra eftersom att jag aldrig har förstått hur man pluggar inför ett matteprov. Göra hela kapitlet?, nä knappast. Det bästa är att glo snett på matte boken. Det gör jag nu, och det funkar utmärkt. Vänta lite, den glor snett tillbaka. Yes, där fick den en bitchlap. (Sorry)

Ni får en bild på Therese från idag. <3


Kommentarer
Postat av: therese

HAHHAHA börjar likna mina inlägg, bra där (y). äntligen lite kul :D. vacker bild btw -.- <3

2010-02-08 @ 22:00:02
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

HAHA, vet :P

2010-02-08 @ 22:33:16
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0