9 februari

Hej! Idag började min morgon med matteprov. Har svårt att avgöra hur det gick, men jag vet i alla fall att jag svarade fel på en fråga. Resten av dagen var riktigt skön eftersom att det bara var åtta styckna på lektionerna. De andra var på någon innebandy turnering. På bilden håller jag på med en tecknad serie men jag hinner nog inte klart innan sportlovet så jag får arbete lite med teckningen när jag kommer hem.

Efter skolan var jag med Therese och typ pratade i en timme. Haha. Mycket babbel. När jag gick hem så började jag flina helt plötsligt bara för att jag är så nöjd med mitt liv just nu. Kom att tänka på roliga saker, så att jag gick och skrattade hela vägen hem. Folk måste ha trott att jag var helt störd eller något.

Dagens klädsel:
'Mjukisar från Bikbok
'Svart linne från JC
'Blå tröja från ?
'Svart halsduk från Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0