24 januari

Hejsan!

Har inte uppdaterat på ett tag nu eftersom jag aldrig har orkat att sätta på datorn. Men i fredags gick jag och Therese hem till Prinsella. Vi åt hamburgare där och rensade henens garderob. HAHA! Vi skulle egentligen se på film men klockan var redan så mycket att vi aldrig orkade sätta på den. Istället sjöng vi i hennes mikrofon och spelade in videos. De får ni inte se! :P Jag kom hem ungefär halv tolv den dagen.

Igår köpte Pappa en tv till allrummet. Skönt eftersom vi har varit utan en sedan Elin tog sönder och välte den förra. Jag åt pizza till lunch och McDonald's till middag. Nyttigt va? Sedan dansade jag i typ en timme. Efter middagen kom Therese hem till mig. Vi pratade och sedan tittade vi på en sorglig film... :( Hon gick nog hem mellan tio eller elva.

Idag ska jag på min kusin Linneas födelsedagskalas. Hon fyller antingen tre eller fyra år. HAHA, sorry. Kommer inte ihåg. Jag måste börja fixa mig nu eftersom jag sitter här med sovkläder och vi ska gå om tjugofem minuter. På kvällen kanske jag ska på bio. Men vi får se. Jag borde egentligen göra spanska läxan. Men jag tror inte att jag hinner.

Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0