Igår. (Långt inlägg)

Igår åkte jag & Therese ganska tidigt in till stan. Vi tittade på kläder och hittade verkligen en massa fint! Men efter hela shoppingrundan där blev vi typ helt snurriga i huvudet. Skojar inte! Efter att vi båda var nöjda, satte vi oss tacksamma i tunnelbanan och åkte hem. Verkligen skit skönt att sitta var det, haha! Eftersom att vädret var bra så tog vi bussen till sjön närmast oss. Där var det fullt med folk som vanligt och man kände igen en del. Vi badade två gånger och på vägen hem mötte jag ägaren av kiosken där. Han kommer ringa mig när det behövs arbetare, så nu har jag ett sommarjobb. ;) Juste, när vi skulle hem, kom aldrig en buss så jag gick i över två kilometer. Var ju trött redan innan!

När jag kom hem smsade Jessica mig och frågade ifall jag ville vara med henne och hennes kompisar och tälta. Det ville jag gärna så jag började packa och vid halv sju drog jag, Jessica och Fanny ut och åt middag. Sedan rörde vi oss mot Kimia, deras vän och sedan mot deras andra vän Sofie. ;) Hemma hos Sofie åt vi gott och tittade på en hemsk skräckfilm och sedan Linas kvällsdagbok. Juste, de hade även en tävling om vem som snabbast kunde äta såndära "mumsmums" med händerna i ryggen. HAHA, väldigt kul att titta på. Vid elva, på hemvägen till Jessica stannade vi utanför Thereses hus och överraskade henne med att ge bort en tårta. Haha! Hon följde med oss ut och vi cyklade ute. Vid halv ett var vi också ute, men det fanns inget kul att göra. Skit konstiga typer vid McDonald's! Så vi satte oss i tältet och spelade kortspel och pratade lite bullshitt ;). Jag tror att vi somnade vid halv tre. :)







I min och Therses goodiebag. ;) Råkade få hem båda Therese :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0