Igår.

Igår efter att Sofie och Therese hade dragit städade jag bort allt i stugan.

Efter två timmar åkte vi till min farfars kolonilott och dit kom även Vanessa & Leah med deras mamma. I Vanessas skola där i närheten hade de bal, så funderade på att följa med de och kolla men gjorde inte det till slut.
Får värsta sommar känslorna av att vara där. Vi brukade alltid vara där som små, då vi bodde närmare också. :)

När jag kom hem blev det middag och sen drog jag ut med Jessica. Vi pratade och hade skoj. Fullt med folk där vi var som alltid. Tråkigt att det bara är yngre, ;) Strax innan elva drog vi hem.

När jag kom hem fixade jag och Sara massa snacks och tittade på Yesman. Den var faktiskt ganska bra och rolig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0