Skolavslutningen!

Det började med att vi var ute och hela senaredelen hade en gemensam avslutning. Det blev sång och utdelning av priser mest. Måste bara säga att Li framförde sin låt skitbra! Fick kalla kårar. :o
Vi gick in efteråt till klassrummen och fick våra betyg. Och nu var det sommarlov! :o

Jag, Sofie, Therese och Prinsella tog bussen till en strand i närheten. Men Sofie hoppade av hemma hos sig för att hon skulle lämna av allting. ;) Vid stranden tog vi lite foton också. När vi stod i vattnet, skulle vi ställa oss på ett ben som en pose. Therese märker att det inte går och ställer sig vanligt. Jag var envis och försökte hålla balansen igen, men istället ramlade jag i helt och hållet. Så HELA min klänning var blöt -.- Iskallt också. HAHA!

Vi åkte hem och jag åt, och vid 8 tiden kom Therese till mig. Vi skulle sova över i min stuga och titta på film m.m. Vid halv tio gick vi ut och mötte Sofie och sedan handlade hem massa gott.
Vi skulle titta på My Sister's Keeper, men vi var så trötta och det var ganska sent så vi somnade i mitten av filmen. Fast den verkade vara bra. (Y). Men vi spelade i alla fall Hawaii innan, hjärtattack! :o 
Idag tyckte jag att vi vaknade tidigt och vi satt i stugan och degade tills typ för en timme sedan, då de gick hem. ;)

Morgon bilder ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0