Älska!

Shuhu! Är bara så glad på grund av att det känns som att man har ett lov! Seriöst, sjutton skoldagar kvar till sommarlovet! Dom inkluderar till och med en Gröna Lund utflykt, stan sak, operationsdagverke, skolavslutningen, bal och bad någonstans! :o Älska, älska & älska.

Efter skolan var jag med Prinsella. Vi gick och köpte massa gott i Ica och funderade på att åka till någon strand i närheten. Inte för att bada, utan bara att njuta. Men vi beslöt oss för att vi inte skulle hinna och att vi ska ta det en annan gång.
Vi satte oss istället i min trädgård med filtar och sådant och bara pratade. Sommaren är ju här.

Jag funderade på att gå ut på kvällen, men syrran frågade ifall jag ville se Alice i Underlandet (den som är på bio nu) med henne. Så jag tackade ja, och vi ska alldeles strax fixa gott att äta. Långt inlägg, sorry! ;)

En bild från idag. Fler kommer nog senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0