måndag.

Hellu allihoppa!

Idag var skolan faktiskt ganska skön! Hände en del roliga saker också. Vi fick bland annat tillbaka våra So och Matte prov. Och gissa vad? Jag gick mvg på både de! Snacka om att vara stolt. Prinsella och Therese överraskade mig med att ge mig massa födelsedagspresenter. Sötnosarna! Sofie löste vårt problem till våran sak vi hade planerat. Allt var faktiskt jättebra denna dag!

Nu ska jag till Ikea typ, sedan kanske jag drar ut med Therese, ifall vädret tillåter det! :p


Sötis klänning av T <3



Finaste bikinin av Therese. <3



Och en jättefin klänning av Prinsella och Therese. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ifrån är bikinin :)

2010-05-14 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0