skön onsdag!

Hejhej!

Igår, efter middagen, gick jag ut med Therese. Vi spelade lite basket, och jag sög. Men spela roll. Sedan satte vi oss och typ pratade till halv tio. Så himla mysigt, för det känns som att det är sommarlov, seriöst. Det blir inte mörkt förrän efter klockan tio.

Bild på Therese igår, den var lite rolig va? ;) Söt alien!


Idag rullade skolan på som vanligt. Vi hade spanska prov, och efteråt tittade vi på någon knas film. Det är en konstig version av Romeo och Julia.

Efter skolan var jag med Prinsella. Vi drog hem till mig först, sedan till McDonald's och kk snabbt. Gick lite runt, kom hem till mig igen och hade kul. Haha! Vi har planerat en massa för en sak också, skita kul. ;) Hon åkte för ngn timme sedan.

Typisk sommarbild på vårskor. ;)

Och nej, hon är inte normal.. :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0