Mkt planering

Hej! Dålig uppdatering, men har varit upptagen.

I torsdags visade jag, Joel, Jesper, Therese och Dennis upp vår dans på idrotten. Det gick bra och vi fick mycket bra kritik av både klassen och läraren. Video kommer senare. ;) Efter skolan drog jag, Therese och Prinsella och handlade massa mat till festen. Gud, vi gick runt med värsta matvagnen som fetton och tryckte upp högar med chips, läsk och choklad. HAHA! På kvällen satte vi oss ute och pratade. Riktigt nice.

Idag sprang vi ute på idrotten. Jag och Therese sprang tre varv, duktigt va? Vi hade även ett praktiskt hemkunskapsprov där vi var tvugna att laga en maträtt. Läraren gick runt och antecknade en massa saker samtidigt som det var knäpptyst. :o HAHA!
Efter skolan drog jag hem. Stackars Elin var hemma i tio minuter ensam för första gången och brandlarmet gick. Hon fick panik och sprang ut och ringde till oss. Förstår henne, har tinnitus nu på grund av det jävla larmet. Pappa var tvungen att komma från jobbet och dra ut alla kopplingar till batteriet.
Therese kom till mig vid åtta och vi planerade klart nästan allt till festen :D! Vi bakade även jättesöta saker som ni kan få se senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0