24 April

Så, då har man precis kommit hem. Som sagt var jag på Ellas fest. Jag är skit trött eftersom att vi direkt efter skolan skyndade oss hem till Avin och fixade oss. Sen så åkte vi till SK där vi sedan blev upphämta för att åka till ett liknande "barnens planet." Sen så gick vi till deras restaurang och spenderade resten av kvällen där inne och där utanför. Precis vad vi gjorde orkar jag inte skriva men jag och Valentina gav henne ett par skor och en ring. Hoppas hon gillar de. Vi har tagit några foton, men Ella har de bilderna så jag väntar på att hon ska skicka de snart. Tror inte att jag kommer få de förens imorgon. Ni får ha en fortsätt rolig kväll, för det ska jag ha. Puss :)

Vi skulle ju ha lite färgglada kläder så min outfit fick bli.. (inget foto tyvär)
- ljus gula jeans från Cubus
- ljusblått linne från Cubus
- rosa skojrta från ?
 
Så lägger jag in en somrig bild som vi tog för cirka en månad sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0