5 April

Ikväll har jag kollat lite på Wipeout. Det är ganska kul faktiskt, men ändå riktigt sjukt. Jag missade One Tree Hill, fan fan fan. Jag som älskar vartenda avsnitt. Men that's life. Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu, så jag får väl lägga in några bilder. Juste, jag kommer inte att kunna skriva på en vecka från och med på onsdag, men jag ska försöka hitta en kompis som kanske kan uppdatera lite. Det är väl bättre med inlägg från någon annan än inga inlägg alls?

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, åh. Jag kan bara inte sluta att skratta! Bilden är från fyran på mitt "kalas". Jag var tvungen att täcka mitt ansikte för jag gjorde någon dum grimas.


PS. klockan är 22.22 och då är det dags att lyfta upp fötterna och önska sig något. Good Luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0