27 februari

God Dag Alla Trogna Läsare, (okej driver bara.) :)
Hejsansvejsan gullungar. :)
Jag vet inte varför men jag är faktis på riktigt bra humör idag, åtminstonde nu. Idag har jag inte gjort så mycket då, fast jag har bakat en apelsin/choklad kladdkaka. Ni ska bara veta hur smarrig den var :) Jag tyckte den blev lite tråkig så därför skärde jag en apelsin skiva och la den i mitten och färgade pärlsocker till gult med karamellfärg. På bilden ser den inte alls lika god ut, som den gör i verkligheten, hihi.



Jag tänkte bara säga att jag raderar alla inlägg och sparar bara inläggen för den nuvarande månaden.
alltså ifall det är mars så kan ni bara se mars inläggen, för resten raderar jag osv. Fast jag har bloggat sen november med den här bloggen, och innan dess hade jag en annan blogg som jag började med april 2008. Så jag har nästan bloggat i 1 år.

Imorgon ska jag nog vara med Tessan & Valentina, i think. Vi ska åka och shoppa någonstans, och vet ni.. Jag hittade 3 presenkort på h&m med 150 kronor vardera. Så då har jag 450 kronor att shoppa för på h&m och mina lösa kontanter. Presenkorten fick jag i julas av mamma, så det blir ju perfekt till sommarshoppingen nu. Det är inte riktigt bestämt än vart vi ska shoppa, med kanske i stan.

en bild på Valentina för ett års sen i stan på MQ,
älskar fortfarande den här bilden..


hugs&kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0