14 Juni

Hej. Nu blir jag skit sur på grund av det dåliga vädret. Ska det verkligen vara så här på sommarlovet? Man vill ju åka och bada, sola, åka in till stan och allt sådant roligt, men nej, det kan man verkligen inte göra nu. Åhh, får ett riktigt utbrott här snart. Dessutom blir det bara färre och färre dagar kvar, och dom vill man ju inte bara slösa bort. !!
Berättar om igår senare idag + bilder.

Vem är modig nog att våga ha på sig dessa?
Ingen chans att jag ens skulle vara i närheten av dom.
Spindeln och krypen är levande och det finns bara ett exemplar av den här skon.
Kostar nog en förmögenhet.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vem skulle, JAG ^^ men asså ska man mata dom jag menar dom dör väll?

2009-06-14 @ 16:45:01
URL: http://nyappyi.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag antar att dom dör, haha. har ingen aning ;)

2009-06-14 @ 19:33:45
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

fan aldrig jag HATAR verkligen spindlar:S

2009-06-14 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0