24 Juni

Hej. Sitter och skriver från syrrans bärbara dator nu. Försöker vänja mig men ifall jag ska vara ärlig så hatar jag bärbara datorer och föredrar lätt stationära. Alla knappar sitter ju mot varandra och det finns inga mellanrum på det här tangentbordet. Jobbig är den där musen saken också. Satt och tittade på film med Sara nyss och den var helt störd ju. Folk blev mördade hit och dit och det var med en massa blod. Och sånt avskyr jag för er som inte vet..

Loggade precis in på playahead för att titta på mitt fotoalbum.
Här bjuder jag på ett foto.
Fotona är från slutet a femman.
Therese, jag & Valentina. Haha.
 

Kommentarer
Postat av: valentina

Hahaha nej vad ful jag va!!

2009-06-25 @ 09:49:23
Postat av: Paulina

haha, kommer du ihåg vad vi alltid brukade säga att du gjorde på fotot??

2009-06-25 @ 14:47:37
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0