11 Mars

Skolan var väl som vanligt idag. Eller problemet är att jag alltid glömmer bort vad som hände i skolan när jag kommer hem. Ibland känns det som om sakerna man gjorde idag, hände igår. Är det bara jag som tycker det eller? Jag längtar verkligen till april, för då ska jag till Gran Canaria. Åh, jag kommer ha det så bra. (får man hoppas)
Snart kommer Therese och vi ska iväg till vårt lilla jobb. Jag tror inte att jag kommer skriva något mer för idag, för jag är typ hotad av alla läxor som ligger i väskan. Jag hör dom ropa på mig, och de använder riktigt fula ord: "Paulina din jävla latis. Nu för du fan komma hit och öppna oss, annars ska vi ****.. Mer får ni inte veta. :P

omg säger jag bara. Känns som om det var för flera 100 års sen.
ni får en liten bild bara, annars blir det allt för pinsamt !! :P

Kommentarer
Postat av: therese

minns när vi tog varenda bild :)<3

2009-03-11 @ 21:39:51
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

jag me, och när vi la till "V:et" :)

2009-03-11 @ 22:20:48
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0