13 Mars

Igår på dansen var Matilda, min danstränare sjuk. Så istället kom en ersättare fast hon kunde ju inte dansa streetdance så istället fick vi dansa jazz. Det var väl okej, fast street är mycket roligare. Vi hade också styrke träning så nu har jag träningsvärk i magen och axlarna, blää. Ni skulle bara sätt vår koregrafi. Den var den slam***aste vi nånsin har dansat, fast det var ju roliga steg.

Idag var jag med Emelie, Valentina & Therese. Vi gick till KK för att leta efter en klänning, men hittade inget i b.young. Fast sen på H&M hittade jag en jättesöt sjömans klänning. Så den ska jag iallafall ha på mig imorgon på bröllopet och med mina fjärilsörhängen. Men efter ett tag gick Therese till hennes träning och då var vi bara tre kvar. Jag betalade klänningen och sen såg vi att det fanns provsmaker på läkerol. Emelie tog kanske lite överdrivet många (jag tog bara 2) Men plötsligt hör vi en kvinna säga: "ursäkta, ursäkta" med en skit ostadig & tyst röst. Emelie hörde inget så jag ba Emelie och hon vände sig mot mig med värsta fulaste flinet och sa: "hahha, jag har många läkerol" Hon såg inte kvinnan som stod bredvid mig. Men kvinnan tar ut något från hennes innerjack ficka. Gissa vad hon drar ut? en bricka där det står VÄKTARE. Hon tvingade oss att lämna tillbaka våra läkerol och gissa hur mycket vi skrattade där ute. Vad trodde hon att hon var? Typ FBI eller? Haha, ni skulle se hur mycket vi skrattade hela vägen hem. Jag kunde inte andas & jag fick värsta hostanfallet. Tänk er en liten tjej säga: Hej jag är från FBI, släpp alla ......läkerol. Istället för vapen. Gud jag skrattar nu med.
det var iallafall min dag.
och idag är det fredagen den 13:e. :(


pic from today


Kommentarer
Postat av: therese

hahahahahaha fett kul :P :)

2009-03-13 @ 19:40:31
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: emm

kuul ? det var assssaoakuliiit!!!!

2009-03-13 @ 20:15:42
Postat av: Veronica

Okej :) jag tycker inte alls att det är bra. Det var aldelles för klibbigt så läpparna klistrades nästan ihop!

2009-03-13 @ 20:44:20
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Paulina

oj, mina gjorde inte det :S

2009-03-13 @ 21:35:49
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: valentina

haha skit kul FBI släpp alla läkerol!:P

2009-03-14 @ 12:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0