20 Mars

Hej, det blev så att jag köpte lite saker i SK ändå. Jag var där med Jessica som sagt och vi kom hem vid 6-tiden. Jessica köpte en kofta och ett sommarlinne och jag köpte ett par rosa skor och en tröja. Mina rosa skor kommer från Stadium och dom kostade mig 200 kronor. Tröjan nedanför kostade egentligen 129 fast det var rea så jag betalde bara 50 kronor. Tröjan kommer från New Yorker och den är ljusrosa med knappar framtill och trekvarts långa ärmar. Den har också spets framtill.
Det blev i alla fall min shopping för idag. Snart ska jag väl kolla på Let's Dance och Sara poppar popcorn just nu. Inte för att jag kommer klara av att kolla på Let's Dance hela kvällen, men jag kan ju alltid försöka.
Jag skriver nog inte något mer för idag, ha det bra!






Kommentarer
Postat av: valentina

gud vad snygga saker du köpte!<33

2009-03-21 @ 13:54:34
Postat av: De du

Har inte felicia såna skor också?

2009-03-21 @ 18:20:15
Postat av: Paulina

nej, hennes är från dinsko

2009-03-22 @ 09:16:03
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Paulina

fast dom liknar väl ganska mycket. Jag ville egentligen ha converse, fast dom passade mig inte. Så drf fick det bli sånna :)

2009-03-22 @ 10:25:33
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0