30 Mars

Hejhej. Idag hade jag bara tre lektioner när jag egentligen skulle ha fem. Marie Louise var sjuk och eftersom vi hade både engelska och svenska efter varandra så slutade vi halv tolv. Riktigt skönt. Efter skolan gick jag, Therese, Valentina och Prinsella till KK. Vi tittade runt lite i olika butiker men jag köpte ingenting. Känns verkligen konstigt att komma hem tomhänt. Men jag hittade ett par snygga skor inne på dinsko som jag funderar över att köpa. Juste, ni får inte glömma att ha på er ballerina skor den 1 april (på onsdag).


Här är pumpens som jag tänker köpa. De ser snyggare ut i verkligheten. Dom är i jeans med träklack.






Kommentarer
Postat av: valentina

skit snygga:D

2009-03-30 @ 15:43:51
Postat av: Paulina

I know ;)

2009-03-30 @ 17:23:21
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va fina:) <3

2009-03-30 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0