9 Mars

Fyfaan, vad kul jag har haft idag. Det var meningen att jag & Valentina skulle plugga hemma hos mig, men nej. Så blev det inte haha. För vi spelade in roliga videoklipp & roliga bilder. Mina närmsta vänner har bara tillåtelse att se dom, det blir nog lite pinsamt annnars. Skolan var väl kul, haha. Vad hände i skolan egentligen? Frågar Valentina och vi hade brottning på idrotten & var i datasalen för att göra diagram i ämnet matte. Men dag flög förbi väldigt snabbt, och jag slutade ju vid 2, fast istället väntade jag på Valentina. Jag hade ju annars ändå inget att göra. Påvägen hem sprang vi fram till Felicia, som gick några meter framför oss och vi pratade & hade kul. Känns kul att prata med henne eftersom vi var väldigt bra kompisar i 6:an, och nu skulle vi vart det ifall inte en person hade förstört allt. Oj, avslöjar för mycket haha. Det får bli bilder istället.


Kommentarer
Postat av: olle

hahaha, vilken fin bild på mig där xD

2009-03-10 @ 08:52:15
Postat av: Anonym

hahha på mig me XD:)

2009-03-10 @ 17:15:59
Postat av: Paulina

aa, ni är ju riktigt heta ? xD

2009-03-10 @ 19:55:06
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: emm

har ni typ funderat på att bli modeller lr något ? XD

2009-03-10 @ 20:08:21
Postat av: emm

thaha skoja !:)

2009-03-10 @ 20:09:16
URL: http://emeelieh.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha, emelie :)

2009-03-10 @ 20:35:51
URL: http://ppaulinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0