29 Mars

När jag gör något kul som ni kanske skulle tycka att det vore kul att läsa så har jag ingen ork att skriva om det på bloggen. Men de andra dagarna när jag inte har gjort något än att sitta hemma, så skulle jag kunna skriva flera sidor om vad jag har gjort under dagen. Men igår var jag, Therese och Emelie hemma hos Valentina för att hon fyllde år. Hon öppnade presenterna som hon fick av oss och verkade ganska nöjd. Sen gick vi till Maestro och köpte kebab och efter det gick vi hem till henne igen. På slutet gjorde vi massage på varandra och jag gjorde min speciella grej. Ni får inte veta vad. (aa) haha. Jag orkar inte skriva mer så jag lägger in bilder istället så blir det enklare att förstå.



under earth hour, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0