22 Maj

Idag har jag klippt mig och köpt ett par svarta jeans shorts.
Klockan ett åkte jag och Valentina ut för att jag skulle klippa mig. Jag klippte bara topparna så det blev ingen stor skillnad, bara kortare. Men mitt hår blir alltid lockigare just när jag klipper mig. Är det bra eller dåligt? Ni skulle sett hur frisören såg ut, eller hur han pratade !! Varje gång han frågade något slutade han meningen med gumman. Tänk er att han pratade bögigt och sa: Vilket fint och tjockt hår du har gumman. Jag kunde inte hålla mi för skratt!! Haha.
Men efter min klippning gick vi och köpte ett par shorts var. På bilden ser det ut som om de är jeans färgade, fast de är svarta. Linnet jag har på mig var den jag köpte igår. Un Beso!

Kommentarer
Postat av: valentina

Jag tycker det bara blir bra om det är lockigt:D

jag vet han ba har du ett stämpel kort gumman hahaha:D

2009-05-22 @ 18:46:18
Postat av: Paulina

hans fjortis utal var ju hemskt!

2009-05-22 @ 21:04:16
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: Therese <3

hahahahaha, tror martin blev klippt av han också. ditt hår blev säkert fint :). Är linnet blått eller grönt ? :S haha :)

2009-05-23 @ 10:43:04
URL: http://theeresehs.blogg.se/
Postat av: Paulina

det är blått längst upp och grönt nertill. Färgerna skiftar :)

2009-05-23 @ 13:54:15
URL: http://ppaulinas.blogg.se/
Postat av: emelie

haha. skulle garva ihjäl mej . det påminner mej om ugly betty, :P asså assistenten till willemina.

2009-05-24 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0