1 februari

Hej! Jag har No prov imorgon och jag orkar inte plugga mer. Läste hela kapitlet och det tog mig över en timme. Nu måste jag fixa några meningar till bilden, duscha och äta något. Sedan går jag och lägger mig och läser Hemsökt 2. Ja! Fan att jag inte hinner att fixa den där designen. Har ju So prov på fredag också. BAAAJS!

Ännu ett fult inlägg. När designen blir klar och proven avklarade kommer min blogg bli bra igen. Haha! Jag ska börja med att alltid lägga in bilder från dagen, fylla i lite listor, göra designer, och lägga in kläder och sådant. Håll ut! :D

Kommentarer
Postat av: Isabel ☮

heejj! Kan du designa min blogg?:):)

2010-02-02 @ 20:59:50
URL: http://craazybeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0